Personal Project

Produs final:



Simbolistica:

Planseta il reprezita Costache Giurgiuveanu, personaj-tip avar din romanul "Enigma Otiliei" de G. Calinescu. El este prezentat sub diverse forme, din profil, cu privirea in alta parte (in pamant) si uitanduse la tine. Fiecare reprezentatie a lui corespunde cu un plan artistic: literal (carte; fan art), film si banda desenata.

Pasi:

1. Gasirea pozelor potrivite si taierea lor la dimensiunea 1:1.





2. Din cauza calitati teribile in special la primele doua, am folosit un program de inbuatatire a fotografiilor. 



3. Am intrat in CS3 (Photo Shop) si am cropat fiecare imagine separat, ca apoi sa le fac un contur negru ce va fi in contrast cu fundalul de culore albuie si sa le suprapun una peste alta. 



4. Am adaugat un citat al personajului reprezentat si mai apoi am folosit diverse "tehnici" invatate la module. Precum modificarea contracstului, luminozitati, etc. (produs final) 

Comments

Popular Posts